sobota 13. února 2016

NEW-IN #2

Ahoj kočky,
tak už se mi zase sešlo pohromadě pár produktů, které jsem si za posledních pár dnů koupila či dostala k narozeninám. Tak a jdeme na to!




  • SKINNY PUSH-UP JEANS MANGO- konečně mám džíny, které mi dle mého názoru sedí a padnou! V úterý jsem byla v Praze s přítelem a tak jsme si zašli i do Manga, jsou naprosto pohodlné a pevné. :)
                                                                                                               CENA: 799,-
  • LACE T-SHIRT H&M- sháněla jsem se po nějakém pěkném krajkovaném tričku a musím říct, že tohle mi padlo hned do oka!
                                                                                                               CENA: 249,-





  • DERMACOL ACNECOVER POWDER- můj Stay Matte od Rimmelu už mi došel a tak bylo na čase si koupit pudr nový, poslední dobou se mi mírně zhoršila pleť a tak jsem si koupila tento pudr. Musím říct, že velmi pěkně kryje a hodně dlouho vydrží.
                                                                                                                     CENA: 139,-

  • ESSENCE LASH PRINCESS MASCARA- úpřímně, stále jsem nenašla žádnou řasenku, která by mi samotná vyhovovala, ale i přesto jsem si u počtvrté koupila tuto řasenku od Essence, která v kombinaci s Wake me up od Rimmelu udělá pěkné řasy, krásně prodlouží a dodá objem.
                                                                                                                   CENA: 89,-
  • CHERRY LIPBALM -COSMETICA BOHEMICA- tento nádherně voňavý balzámek jsem dostala od své kamarádky Verunky k narozeninám, musím říct, že je opravdu skvělý, krásně hydratuje rty, jediné mínus je balení- z kalíšku se velmi špatně dostává. 
                                                                                                (cenu nevím, byl to dárek )


  • BATISTE FLORAL ESSENCES- myslím si , že suchý šampon od Batiste znáte určitě všichni, já ho vyhrála u holek z blogu ultimatechic , kterým ještě jednou moc děkuji. Má moc pěknou vůni, vlasy krásně provzdušní a zanechá je svěží. Bohužel mi nedodává moc objemu. Ale mastné vlasy zakryje pečlivě!
                                                                                                                          CENA: 119,- 
  • BOEMI SHOWER GEL APRICOT AND GOOSEBERRY- nádherný hydratační sprchový gel obsahující mléčné proteiny dodané ve formě jogurtové sušiny s příchutí meruňky a angreštu. TA VŮNĚ, no to je slast, zatím jsem ho použila jen jednou a musím říct, že jeho vůně zůstává na pokožce i dlouho po umytí.
                                                                                              (cenu nevím, byl to dárek )
  • BOEMI OIL BATH BLACK VINEGRAPES- pěna s olejovou složkou vytváří bohatě napěněnou relaxační a vyživující lázeň s vůní obsažených silic a vonných olejů po koupili by měla pokožka zůstat vláčná, svěží a hydratovaná. No vypadá a voní nádherně, tak jsem zvědavá na její účinek! :)
                                                                                              (cenu nevím, byl to dárek )


  • CERAMIC BOWL- jelikož miluji malé dortíky, tak jsem si pořídila tyto malinké keramické mističky, které jsou na ně jako stvořené! 
                                                                                                                CENA: 29,- ( za kus, PEPCO)


Další a zároveň poslední věcí tu mám nový mobil a to iPhone 5s, toto zveřejnění nemá být jakékoliv vychloubání, ale konečně budou o něco kvalitnější fotky a možná i nějaké videorecepty, doufám, že to je další skvělý krok vpřed! Dostala jsem ho od mamky k narozeninám, které  ještě jednou moc moc děkuji! ♥

CO JSTE SI V POSLEDNÍ DOBĚ POŘÍDILI VY? JAKÁ JE VAŠE OBLÍBENÁ ŘASENKA?

Doufám,že Vás článek moc nenudil a přeji Vám krásný zbytek víkendu a hlavně KRÁSNÝ VALENTÝN!
                                                                                                                                         R♥




                                                                                                                 


59 komentářů:

  1. Džínsy vyzerajú úžasné a na suchý šampón od Batiste pozerám už dlhšiu dobu :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Ty džíny a triko vypadají luxusně.
    A o Iphonu ani nemluvím.
    Já teď čekám na šestku.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné darčeky. Takúto riasenku od essence mám aj ja a je celkom dobrá.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  4. Batiste chci taky vyzkoušet:) a ten sprchový gel vypadá moc dobře:) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek :) taky teď používám ten pudr od Dermacolu a vyhovuje mi možná i víc než Stay matte :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkně jsi si nakoupila :) Tričko z H&M je naprosto nádherné ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. parádne vecičky! tá kozmetika z výhry vyzerá super!

    OdpovědětVymazat
  8. To na ty dortíky a lace t-shirt vypadají supeeer!

    OdpovědětVymazat
  9. Batiste bych ráda vyzkoušela:) a ty mističky jsem zrovna včera viděla v pepcu:)
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
  10. Naposledy jsem si koupila paletku stínů Urban Decay Naked 2. Za mě je super řasenka Lancome Grandiose, i když teď mám NARS. Boemi do koupele neznám, ale zaujal mě design obalu :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten obal je krásně vyřešený, to se musí uznat :)

      Vymazat
  11. Ty džíny vypadají krásně, mě Batiste suchý šampon nevyhovuje. :(

    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  12. Pri najbližšej návšteve drogérie sa určite chcem poobzerať po suchom šampóne od Batiste, keďže som naň už videla mnoho pozitívnych reakcií a zaujal i mňa :D
    To tričko vyzerá úžasne!
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  13. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tato džíny mám taky a jsou skvělé! :-) Krásné novinky! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné vecičky. Krásne tričko, moja obľúbená riasenka, višňový balzam... Neviem kam skôr pozerať :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  16. Tričko je uplne rozkošné <3 batiste ? zrovna sem si ho kúpila! :-) Po iphone v duchu túžim ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ JÁ také jen toužila do té doby,tak ať se ti splní!

      Vymazat
  17. Špirála má krásny obal ! :) super vecičky :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkně nakoupeno, tričko s krajkou vypadá nádherně, to samé ty mističky a Iphone by se mi taky hodil. Moje oblíbená řasenka asi teď nově pořízená od Max Factor clump defy protože krásně oddělí řasy a to je to co po řasence chci.

    OdpovědětVymazat
  19. Tričko vypadá skvěle! V H&M jsem ho také viděla a moc se mi líbilo. Suchý šampon Batiste je pro mě musthave :D. Krásně voní a hlavně funguje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nosí se také skvěle :) Mně teda jen na ten objem nepůsobí :/

      Vymazat
  20. Krásne tričko. :) A o džínsoch ani nahovorím. Mango je skvelý obchod.

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherný new-in! ♥ Milujem tieto články :3
    Ten dermacol púder v poslednej dobe dosť často obdivujem v drogérii, tak snáď sa niekedy dokopem k jeho kúpe. Boemi produkty taktiež vyzerajú luxusne a chutne ♥
    A iPhone nech ti pekne slúži ♥ Ja čakám dokiaľ výjde 7, pretože môj už štrajkuje.. proste android :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ Jsou skvělé,tak ať se ti splní :)

      Vymazat
  22. Krapet ti závidím ty padnoucí džíny, já na žádný nemůžu narazit. :D :)
    Gratuluju k výhře šamponu od Batiste, jejich suchý šampony jsou nenahraditelný. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já je taky hledala asi půl roku :D Děkuji ♥

      Vymazat
  23. To tričko je super :) Iphone bych taky chtěla :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkné nákupy, moc se mi líbí tričko z H&M :) Já mám ráda řasenky od Maybelline, ale jinak jsem v téhle oblasti zatím moc produktů nevyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ten pudr od Dermacol mám také a jsem s ním moc spokojená! :) Jinak se mi moc líbí kalhoty a triko :D.
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  26. maminka ti dala pekny darček teda si musela posluchať:) to tričko vyzera pekne a zaujimavo a značku essence mam rada ale tuto riasenku som nemala:)

    OdpovědětVymazat
  27. Já si dneska koupila ten pudr !! Když už ne to triko -_- :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi pak dej vědět jak ti vyhovuje! :) Jááj :D

      Vymazat
  28. Tak do toho trička z H&M jsem se zamilovala, je opravdu krásné!
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  29. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    All registrations will receive a corresponding degree at blog
    ++++++++++++++

    OdpovědětVymazat