středa 6. ledna 2016

WRECK THIS JOURNAL

Ahoj kočky,
taky už Vás štve ta škola a to tam nejsme ani týden?
Všude samý test, písemky, zkoušení a kdo to má sakra všechno v pohodě stihnout?
No a proto bych Vám chtěla ukázat jednoho mého pomocníka na stres, nervy, smutek a pro lepší náladu.

Tataratáááá je to skvělý DESTRUKČNÍ DENÍK !

READ MORE 
Já si rozhodně myslím, že ho většina z Vás zná aspoň od vidění. Pokud ne tak se Vám to pokusím trochu přiblížit. Je to takový Váš osobní deník ,na jehož každé stránce Vás čeká nějaký úkol "např. Znič tuhle stránku." Úkoly nemusíte plnit postupně, je to jen na Vás :) Deník se stal světovým  bestsellerem  a jeho autorka KERI SMITH neváhala a připravila i další knihy na tentýž způsob např. Čurbes, Tohle není kniha (můžete vidět v mém WISHLISTU), příruční Destrukční deník. Nepotřebujete být malíř ani zcela kreativní člověk, protože zde potřebujete jen tužku a další věci dle úkolu.

A nyní již samotná ukázka z deníku.


Co se týče ceny tak si myslím,že je taky moc pěkná a to kolem 150 Kč.

Já tímto děkuji mé nejlepší kamarádce, která mi ho koupila ♥ Deník mi ukázal cestu odreagování a to že přece jenom něco umím a to ničit! I když popravdě ze začátku mi tam bylo líto napsat jen písmenko. :D


Doufám, že se Vám článek líbil :). Vlastníte Destrukční deník nebo máte jinou knížku téhož rázu nebo snad ještě nemáte a chystáte se jí pořídit, dejte vědět do komentářů! :)

                                                                                                                          R♥




2 komentáře:

  1. Destrukční deník jsem měla už několikrát v knihkupectví v ruce, ale vždycky jsem ho tam nechala.. jak se znám, vyplnila bych jen pár stránek a pak ho odložila :D Nechtěla by jsi třeba vyfotit do dalších článků i jak si ten svůj deník tvoříš? :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si řikala,ale nakonec to celkem plním :D Joo určitě,třeba do nějakých "daily" článků,super nápad! :)

    OdpovědětVymazat